sobota, 7 kwietnia 2012

Lion King - moja wersja.




Po zniknięciu Simby,Skaza przejął rządy nad lwią.Nala wpadła w depresje , że nie zdążyła go przeprosić  to
jeszcze gdzieś zniknął.Tama zawsze był przy niej i ją pocieszał.Po kilku latach postanowili być razem,układało im się dobrze.Rozumieli się doskonale , trwało to krótko bo po jakimś czasie zjawił się Simba.Gdy Simba był królem wybrał Nale jako swoją żonę.Była przestraszona , nie chciała być z Simbą tylko z Tamą.Tłumaczyła mu że go nie kocha.A on to ignorował , nie chciało mu się wierzyć że Nala kocha Tamę.Płakała nocami było to do niezniesienia .Simba uwierzył jej dopiero gdy zobaczył ich razem.Lew odszedł a Tama był królem.
Tama razem z Nalą mieli dwójkę dzieci ( Aiko i Asali ).

5 komentarzy:

  1. Przecież Tama to dziewczyna xd

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej pomyliłam się.sory myślałam że to chłopak.

    OdpowiedzUsuń
  3. a z resztą to moja wersja i ona to chłopak ok

    OdpowiedzUsuń
  4. :P Na pierwszym obrazku to Nala i Tama? Myślałam, że Tama i jej mąż Malka xd Fajna

    OdpowiedzUsuń